¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Temas similares
Últimos temas
» Hi ha algú?
Habilitats mag de foc EmptyDj 25 Abr - 16:42 por Robinrunes

» Guild Wars 2
Habilitats mag de foc EmptyDl 13 Ago - 19:13 por Piterpan

» Per qui vulgui venir a l'AION: Server Perento, facció ELYOS
Habilitats mag de foc EmptyDj 15 Mar - 14:53 por Robinrunes

» CANVI DE FORO
Habilitats mag de foc EmptyDl 5 Mar - 12:39 por juanito222

» [GUIA] Guia bàsica del joc per a novatos
Habilitats mag de foc EmptyDl 5 Mar - 12:30 por Robinrunes

» Un gremi es diu legió?
Habilitats mag de foc EmptyDl 5 Mar - 12:11 por Robinrunes

» Quin PJ teniu al server Perento?
Habilitats mag de foc EmptyDl 5 Mar - 11:38 por Gemmalexis

» Elyos i Asmodians
Habilitats mag de foc EmptyDl 5 Mar - 9:53 por Robinrunes

» Server Nexus ple. No es pot entrar
Habilitats mag de foc EmptyDl 5 Mar - 1:05 por Robinrunes

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios

Estadístiques
Tenim 32 usuaris registrats
El darrer usuari registrat és Lackmounttestlig

Els nostres usuaris han publicat un total de 963 missatges en 276 argumentos.
Qui està Connectat
En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 28 el Dj 25 Gen - 22:11
Flujo RSS


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 



Habilitats mag de foc

 :: General

Ir abajo

Habilitats mag de foc Empty Habilitats mag de foc

Missatge por Robinrunes Dj 25 Mar - 19:06

L'altre dia amb l'aleix comentavem les habilitats del mag. Quines són útils i quines no. Per pujar de nivell amb el flame sembla que n'hi hagi prou.... però no. Hi ha tot un ventall d'encanteris útils que no has de perdre de vista.

De fet, diuen que el grup ideal es:
1 tank
2 healer (per si se'n mor un, l'altre el ressuciti)
2 DPS
1 mag

el mag és un DPS més, però el posen separat perquè utilitzi varies habilitats per cancelar spells del boss, per exemple atacs d'area potents. Per pulear, per quan el boss invoqui mobs, acabi amb ells abans no vagin a pels healers, etc.

Doncs aquí poso les habilitats del mag de foc agrupades en 3 grups (segons el meu punt de vista):
- imprescindibles: les has de tenir al màxim o gariebé al màxim
- molt útils: hi has de ficar punts, són però opcionals. Lo ideal és tenir-les mínim a nivell 25 o 30
- Altres: només valen la pena les primeres creuetes

IMPRESCINDIBLES
- Fireball
- Lightning (aquesta tenia dubtes de si ficar-la a imprescindible o molt útil.... crec que fins a nivell 30 s'ha de pujar sempre.... després ja no cal).
- Elemental Catalysis: no s'ha de pujar
- Flame: al màxim
- Eruption: no es puja
- Discharge: el poso aquí perquè és un dels encanteris més importants pels 5 segons de stun. Però no cal pujar-lo.
- Fire Knowledge
- Purgatory Fire/Thunderstorm: difícil decidir. El thunderstorm fa molt més mal.... però és canalitzat 3 segons. Aqeuwst és instantani i és de foc......
- Essence of Magic: si ets sacer de segona (com mig servidor Razz)

MOLT ÚTILS
- Wisdom. Fins a nivell 30
- Silence. Només pujar-la per parar als jefes o usuaris de màgia. En tenir-la a 20 és suficient.
- Electrostatic Charge: jo el tinc a nivell 32 o 43 i em bloqueja més de 700 punts de vida. Té un cooldown de 20 segons i dura 60 segons. En lluites difícils el pots portar posat, esperar 20 segons i anar a lluitar. Just quan et tregui els 700 punts, el tornes a tirar que és instantani. Amb lo que és com si tinguessis 1400 extres de vida!
- Electric Bolt: fa més DoT que el flame. Sense buffs, acaba fent 2907 punts a nivell 50. El flame en fa 1225. Per combats de menys de 5-6 segons és millor el flame.


ALTRES
- Fire Ward: buff de 10 minuts. Va bé portar-lo sempre activat. Jo hi tinc 10 creuetes
- Wind Knowledge: tot i que siguis de foc, amplia el dany de l'electric bolt i el thunderstorm. A més et dona protecció contra vent.
- Energy Influx: posar-hi entre 10 i 20 creuetes sempre va bé.... i tirar-ho abans de jefes i combats durs
- Elemental Weakness: té 250 de rang. Disminueix la resistencia del mob amb lo que fas més mal. al tenir 250 de rang va bé per pulear
Robinrunes
Robinrunes
Fundador
Fundador

Nombre de missatges : 470
Fecha de inscripción : 03/02/2010
Edad : 47
Classe : Explo/lladre

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 :: General

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum