Últimos temas
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
Estadístiques
Tenim 32 usuaris registratsEl darrer usuari registrat és Lackmounttestlig
Els nostres usuaris han publicat un total de 963 missatges en 276 argumentos.
Qui està Connectat
En total hi ha 3 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 3 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 31 el Ds 12 Oct - 16:35
Hi ha algú?
3 participantes
:: General
Pàgina 1 de 1
Hi ha algú?
Com va pel runes? hi ha gent que encara i jugui? què tal els nans?
Robinrunes- Fundador
- Nombre de missatges : 470
Classe : Explo/lladre
Re: Hi ha algú?
Bones Robin,
Si encara en Sang i altres segueixen jugant al Runes.
Jo em vaig conectant pero porto uns mesos dspres de l estiu amb molta feina i raro es el dia que en tinc ganes
Salutacions
Si encara en Sang i altres segueixen jugant al Runes.
Jo em vaig conectant pero porto uns mesos dspres de l estiu amb molta feina i raro es el dia que en tinc ganes
Salutacions
Dagandragon- Sabi
- Nombre de missatges : 64
Classe : Sciath 44/53 Druida/Guerrero RIDIRE Alcaide/MAgo
Ei hola a tots,
Encara quedem uns quants pocs al Runes, sembla que la cosa s'està refredant. Tinc alguns compis que han provat el Guild wars 2 però sembla que la cosa no ha funcionat. D'altres estant retornant al WoW...no sé, jo començo a estar aborrit del joc. Al Wow diuen que no hi ha obligacions, ni diaries ni minijocs. Sembla que el runes té els dies comptats, ja veurem.
Salut per tothom, trempats!
Encara quedem uns quants pocs al Runes, sembla que la cosa s'està refredant. Tinc alguns compis que han provat el Guild wars 2 però sembla que la cosa no ha funcionat. D'altres estant retornant al WoW...no sé, jo començo a estar aborrit del joc. Al Wow diuen que no hi ha obligacions, ni diaries ni minijocs. Sembla que el runes té els dies comptats, ja veurem.
Salut per tothom, trempats!
Antimonium- Membre
- Nombre de missatges : 11
Classe : sacerdot/mag (57/50)
Ostres, que valents encara pel joc.
Jo vaig estar un temps amb l'aion online. Per mi és molt millor que el runes, però a partir de nivell 40 ja no hi ha misions, bé, molt poques i costa molt pujar. A més això de que tot sigui amb anglès a mi em fa una mica de mandra.... i les instàncies, tot i que gràficament siguin míllors a l'aion, al runes tenen com més encant.
Aquests dies he estat mirant per webs quins jocs online gratis hi ha i els que més valoren a varis llocs són el runes i l'aion...... no sé...... potser un dia d'aquests torno a entrar al runes a veure com està i si han canviat gaires coses
L'únic que em fa certa por és que no estigui buit.
Jo vaig estar un temps amb l'aion online. Per mi és molt millor que el runes, però a partir de nivell 40 ja no hi ha misions, bé, molt poques i costa molt pujar. A més això de que tot sigui amb anglès a mi em fa una mica de mandra.... i les instàncies, tot i que gràficament siguin míllors a l'aion, al runes tenen com més encant.
Aquests dies he estat mirant per webs quins jocs online gratis hi ha i els que més valoren a varis llocs són el runes i l'aion...... no sé...... potser un dia d'aquests torno a entrar al runes a veure com està i si han canviat gaires coses
L'únic que em fa certa por és que no estigui buit.
Robinrunes- Fundador
Aquests dies he fet una mica el xafarder pel runes. Igual ens tornem a veure amb algú. Encara que no tinc clar amb quin PJ entrar
Salut!
Salut!
Robinrunes- Fundador
Algu ha provat el star wars: the old republic?
el van obrir gratis el dijous passat. Jo porto 3 dies jugant-hi i està molt bé. Estic en un server anglès-pvp i soc imperial.
De moment vaig provant-lo poc a poc, però he llegit que la versió free està molt capada. Així que paral.lelament a aquest vaig conectant-me també al runes de tant en tant
el van obrir gratis el dijous passat. Jo porto 3 dies jugant-hi i està molt bé. Estic en un server anglès-pvp i soc imperial.
De moment vaig provant-lo poc a poc, però he llegit que la versió free està molt capada. Així que paral.lelament a aquest vaig conectant-me també al runes de tant en tant
Robinrunes- Fundador
Finalment m'he tornat a enganxar al runes. Que burro que sóc
He entrat amb un nou personatge bastant diferent. Fent misions trigo 30-40 segons a matar un bitxo del meu nivell! I al gremi on estic (metalika) em passo el dia fent ressurreccions a tothom.
Em dic Mongeta
Igual ens tornem a trobar algun dia dins el joc
He entrat amb un nou personatge bastant diferent. Fent misions trigo 30-40 segons a matar un bitxo del meu nivell! I al gremi on estic (metalika) em passo el dia fent ressurreccions a tothom.
Em dic Mongeta
Igual ens tornem a trobar algun dia dins el joc
Robinrunes- Fundador
:: General
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dj 25 Abr - 16:42 por Robinrunes
» Guild Wars 2
Dl 13 Ago - 19:13 por Piterpan