Temas similares
Últimos temas
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
Estadístiques
Tenim 32 usuaris registratsEl darrer usuari registrat és Lackmounttestlig
Els nostres usuaris han publicat un total de 963 missatges en 276 argumentos.
Qui està Connectat
En total hi ha 14 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 14 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 31 el Ds 12 Oct - 16:35
Comentaris/opinió classes (llarg)
4 participantes
:: General
Pàgina 1 de 1
Comentaris/opinió classes (llarg)
Expresso el que penso de cada classe pel que he pogut veure i pel que he llegit als foros:
TANKS
Cavaller
Només hi ha el cavaller com a tank amb lo que no es pot comparar amb la resta. El cavaller té bonus a defensa, armadura completa "Plate" i skills que augmenten l'agro.
Diuen que un problema que té és respecte l'armadura:
1) la diferencia entre la seva armadura i la resta no és molt gran
2) l'armadura es desgasta molt ràpid i és molt cara de reparar.
Tipus de cavaller:
/pícaro i /explo són els que generen més agro a un únic boss per les èlits que tenen.
/guerrer és la següent combinació que més agro genera
/mag es una de les més complicades de dur. La que més agro genera en àrees. Però fa poc agro u un únic boss
/sacer és la més dolenta de totes.
HEALERS
Druida
El druida és un healer basat en HoTs (heals over time) i amb força atac màgic. Una mena d’híbrid DPS-HEALER.
El problema és que els híbrids al no estar especialitzats, no són els millors en res. És a dir, un mag és millor dps que un druida i un sacer es millor healer que un druida.
El druida té dues feines a un grup:
En un grup de 6, el sacer es dedica a les grupals i el druida es concentra més en el boss i a mantenir els HoTs.
En un grup petit, de per exemple 3, el druida probablement sigui millor que un sacer. Cura més ràpid i igual de bé.
Els problemes del druida respecte el sacer són que la seva grupal no afecta a tothom, que no té la cúpula (habilitat de set del sacer), no té auto-rez i els seus bufos són inferiors. Realment s'hauria de millorar una mica.
Tipus de druida:
/explo: diuen que és el millor per les èlits: segona "grupal", 15 punts de natura, neteja....
els altres no els conec gaire. el /alcaide té els HoTs ampliats a 20 segons i sembla un intent de monjo que es pot utilitzar com a DPS físic i tot.
Sacer
El sacer és el healer més habitual del joc. Té bons bufos: bonus a vida i bonus a l'atac físic, ressuscita al lloc on ha mort i la seva grupal està totalment over.
A sobre li han donat una habilitat de set d'objectes, la cúpula que fa tot el grup immune al dany durant uns segons. Això simplifica molt la feina a les instancies.
De fet, la curació grupal va ser pensada perquè gastés molt manà i no la poguessis spamejar. Això fins oceano era així, però després la gent té una enorme quantitat de manà que mai s'acaba i per tant pots spamejar tant com vulguis la grupal. Frogster va fer un intent d'evitar això afegint que els spells gastessin un % del manà total, però va ser un fracàs i ho van tornar a treure.
Per aquests motius el sacer està per sobre el druida
Tipus de sacer:
/cavaller: el millor sacer i de llarg. Cura un 15% extra respecte la resta i té més defensa i vida. Això si, no pega gens bé.
/mag: el més habitual. La gent puja a nivell 50-55 amb el mag (que és la classe més fàcil de pujar fins nivell 50, i llavors canvia a sacer).
La resta de combinacions no les conec
/guerrer: monjo (veure a la secció de dps)
DPS
Guerrer
El guerrer és un dps offtank i amb àrees. Porta cota de malla i té habitats d'agro. Té l'escudo torbellino que el converteix en el DPS físic d’àrees. Fa menys mal que el pícaro i l'explo (ja parlarem d'ells), però el seu dany és força decent.
Tipus de guerrer:
/pícaro: du una destral a cada mà i /alcaide: diuen que són els que fan més mal
/cavaller: offtank
Monjo
El monjo és la combinació sacer/guerrer. Les seves èlits el converteixen en un DPS físic. Les èlits li augmenten el dany, l'atac, la defensa i li baixen la vida.
Es un DPS que fa menys mal que la resta de DPS, però té totes les habilitats primàries de sacer. Es un bon solejador.
Explorador
Actualment el millor DPS. Té l'habilitat de set gloria del arquero que li dona un 30% més de dany. La flecha sangrienta que a costa de perdre vida també augmenta molt el dany. Si a això a sobre li aplica algunes potis: estimulante fuerte, costillas i el laüd/pandereta, el dany que fan és exagerat.
Els explos només saben fer una cosa: dany a un únic target i res més. És per això que penso (com molts) que han de ser els que més dany facin de la party. El problema és que amb les potis la diferencia de dany amb la resta de classes és massa gran.
Tipus d'explo:
/pícaro: les seves èlits ajuden al grup fent que el boss rebi més dany
/alcaide: té una èlit que fa que faci un 5.8% de dany, fent que sigui la combinació que més dany fa
/guerrer: també de les que més dany fa. Igual que el /pícaro
/cavaller: gran solejador
/sacer: té bones èlits que ajuden al grup
Alcaide
De fet, conec poc a l'alcaide. Però pel que diu la gent és una classe força dolenta ja que no té una funció clara dins un grup. És una classe hibrida offtank-dps.
Pícaro
Un gran DPS, i la millor classe PVP. És la que més dany fa per darrera de l'explorador. Està orientada als danys crítics amb curts bufos devastadors. Normalment ataca per darrera. Te un dany similar (encara que inferior) a l'explo, però moltes habilitats útils: sortir del combat, invisibilitat, aturdiments, dur dues armes... Molts diuen que com l'explo està over.
Tipus de lladre:
/cavaller: és el millor solejador del joc i fa molt de dany
/explo: també llença fletxes que amb l'elit gairebé sempre són crítics. Diuen que el rogue que més dany fa (similar a l'explo)
Mag
Per fi arribem al mag! És la classe més abundant del joc ja que fins al capítol III estava overpowered. Les seves habilitats de dany es basen en valors fixes, així que mentre que comparat amb l'explo, pícaro i guerrer, a nivells baixos que les armes fan poc dany, el mag arrasa. Però a partir de nivell 55, les armes passen a ser molt bèsties i llavors els atacs del mag queden per darrera dels altres DPS.
El mag però té els millors atacs d'àrea del joc, una descarga que aturdeix als del seu voltant 5 segons, un silencio molt potent (tot i que al no afectar a molts jefes ha perdut poder), i un bon root (el rayo). Per tant penso que hauria de fer menys mal que l'explo i el pícaro, però el problema és que ara fan molt menys mal. Haurien de tenir potis que els hi augmentessin el dany d'igual manera i que la diferencia en dany no fos tanta. I sobretot. Que el dany de la llama sigui basada en % i no en valor fixe!
Tipus de mag:
/sacer és el més comú. Té l'essencia de magia que es un bon buf que augmenta l'atac màgic
/cavaller té atacs de llum igual de forts que els de foc
/alcaide: amb una habilitat de set que fa dany de terra ha passat a ser el millor dps
/pícaro: diuen que també és un bon dps
Conclusions:
TANKS
Cavaller
Només hi ha el cavaller com a tank amb lo que no es pot comparar amb la resta. El cavaller té bonus a defensa, armadura completa "Plate" i skills que augmenten l'agro.
Diuen que un problema que té és respecte l'armadura:
1) la diferencia entre la seva armadura i la resta no és molt gran
2) l'armadura es desgasta molt ràpid i és molt cara de reparar.
Tipus de cavaller:
/pícaro i /explo són els que generen més agro a un únic boss per les èlits que tenen.
/guerrer és la següent combinació que més agro genera
/mag es una de les més complicades de dur. La que més agro genera en àrees. Però fa poc agro u un únic boss
/sacer és la més dolenta de totes.
HEALERS
Druida
El druida és un healer basat en HoTs (heals over time) i amb força atac màgic. Una mena d’híbrid DPS-HEALER.
El problema és que els híbrids al no estar especialitzats, no són els millors en res. És a dir, un mag és millor dps que un druida i un sacer es millor healer que un druida.
El druida té dues feines a un grup:
En un grup de 6, el sacer es dedica a les grupals i el druida es concentra més en el boss i a mantenir els HoTs.
En un grup petit, de per exemple 3, el druida probablement sigui millor que un sacer. Cura més ràpid i igual de bé.
Els problemes del druida respecte el sacer són que la seva grupal no afecta a tothom, que no té la cúpula (habilitat de set del sacer), no té auto-rez i els seus bufos són inferiors. Realment s'hauria de millorar una mica.
Tipus de druida:
/explo: diuen que és el millor per les èlits: segona "grupal", 15 punts de natura, neteja....
els altres no els conec gaire. el /alcaide té els HoTs ampliats a 20 segons i sembla un intent de monjo que es pot utilitzar com a DPS físic i tot.
Sacer
El sacer és el healer més habitual del joc. Té bons bufos: bonus a vida i bonus a l'atac físic, ressuscita al lloc on ha mort i la seva grupal està totalment over.
A sobre li han donat una habilitat de set d'objectes, la cúpula que fa tot el grup immune al dany durant uns segons. Això simplifica molt la feina a les instancies.
De fet, la curació grupal va ser pensada perquè gastés molt manà i no la poguessis spamejar. Això fins oceano era així, però després la gent té una enorme quantitat de manà que mai s'acaba i per tant pots spamejar tant com vulguis la grupal. Frogster va fer un intent d'evitar això afegint que els spells gastessin un % del manà total, però va ser un fracàs i ho van tornar a treure.
Per aquests motius el sacer està per sobre el druida
Tipus de sacer:
/cavaller: el millor sacer i de llarg. Cura un 15% extra respecte la resta i té més defensa i vida. Això si, no pega gens bé.
/mag: el més habitual. La gent puja a nivell 50-55 amb el mag (que és la classe més fàcil de pujar fins nivell 50, i llavors canvia a sacer).
La resta de combinacions no les conec
/guerrer: monjo (veure a la secció de dps)
DPS
Guerrer
El guerrer és un dps offtank i amb àrees. Porta cota de malla i té habitats d'agro. Té l'escudo torbellino que el converteix en el DPS físic d’àrees. Fa menys mal que el pícaro i l'explo (ja parlarem d'ells), però el seu dany és força decent.
Tipus de guerrer:
/pícaro: du una destral a cada mà i /alcaide: diuen que són els que fan més mal
/cavaller: offtank
Monjo
El monjo és la combinació sacer/guerrer. Les seves èlits el converteixen en un DPS físic. Les èlits li augmenten el dany, l'atac, la defensa i li baixen la vida.
Es un DPS que fa menys mal que la resta de DPS, però té totes les habilitats primàries de sacer. Es un bon solejador.
Explorador
Actualment el millor DPS. Té l'habilitat de set gloria del arquero que li dona un 30% més de dany. La flecha sangrienta que a costa de perdre vida també augmenta molt el dany. Si a això a sobre li aplica algunes potis: estimulante fuerte, costillas i el laüd/pandereta, el dany que fan és exagerat.
Els explos només saben fer una cosa: dany a un únic target i res més. És per això que penso (com molts) que han de ser els que més dany facin de la party. El problema és que amb les potis la diferencia de dany amb la resta de classes és massa gran.
Tipus d'explo:
/pícaro: les seves èlits ajuden al grup fent que el boss rebi més dany
/alcaide: té una èlit que fa que faci un 5.8% de dany, fent que sigui la combinació que més dany fa
/guerrer: també de les que més dany fa. Igual que el /pícaro
/cavaller: gran solejador
/sacer: té bones èlits que ajuden al grup
Alcaide
De fet, conec poc a l'alcaide. Però pel que diu la gent és una classe força dolenta ja que no té una funció clara dins un grup. És una classe hibrida offtank-dps.
Pícaro
Un gran DPS, i la millor classe PVP. És la que més dany fa per darrera de l'explorador. Està orientada als danys crítics amb curts bufos devastadors. Normalment ataca per darrera. Te un dany similar (encara que inferior) a l'explo, però moltes habilitats útils: sortir del combat, invisibilitat, aturdiments, dur dues armes... Molts diuen que com l'explo està over.
Tipus de lladre:
/cavaller: és el millor solejador del joc i fa molt de dany
/explo: també llença fletxes que amb l'elit gairebé sempre són crítics. Diuen que el rogue que més dany fa (similar a l'explo)
Mag
Per fi arribem al mag! És la classe més abundant del joc ja que fins al capítol III estava overpowered. Les seves habilitats de dany es basen en valors fixes, així que mentre que comparat amb l'explo, pícaro i guerrer, a nivells baixos que les armes fan poc dany, el mag arrasa. Però a partir de nivell 55, les armes passen a ser molt bèsties i llavors els atacs del mag queden per darrera dels altres DPS.
El mag però té els millors atacs d'àrea del joc, una descarga que aturdeix als del seu voltant 5 segons, un silencio molt potent (tot i que al no afectar a molts jefes ha perdut poder), i un bon root (el rayo). Per tant penso que hauria de fer menys mal que l'explo i el pícaro, però el problema és que ara fan molt menys mal. Haurien de tenir potis que els hi augmentessin el dany d'igual manera i que la diferencia en dany no fos tanta. I sobretot. Que el dany de la llama sigui basada en % i no en valor fixe!
Tipus de mag:
/sacer és el més comú. Té l'essencia de magia que es un bon buf que augmenta l'atac màgic
/cavaller té atacs de llum igual de forts que els de foc
/alcaide: amb una habilitat de set que fa dany de terra ha passat a ser el millor dps
/pícaro: diuen que també és un bon dps
Conclusions:
- Cavaller ok
- Sacer massa bèstia respecte el druida
- Explo i pícaro fan massa DPS.
- Contra un boss l'explo i el pícaro són els que haurien de fer més dps. Però no amb tanta diferencia.
- El mag hauria de fer dany basat en %
- S'ha de fer algo amb l'alcaide que diuen que està massa desequilibrat
Robinrunes- Fundador
- Nombre de missatges : 470
Fecha de inscripción : 03/02/2010
Edad : 48
Classe : Explo/lladre
Re: Comentaris/opinió classes (llarg)
De fet el lladre/cavaller no només és un dels lladres que fan més mal si no que (suposo que alterant l'equip i la forma de jugar) és un dels millors solejadors, és off-tank i de vegades tank principal i tot. Si, sense canviar la principal.
Clar que han de canviar moltes coses, perquè resulta que la forma més fàcil de matar els bosses més bèsties (fins i tot a la beta de la nova ampliació) és jugar amb un grup format per la següent combinació:
explorador, explorador, explorador, explorador, explorador i explorador.
Si les coses no canvien gaire ja em veig tothom agafant com tercera professió explorador.
Clar que han de canviar moltes coses, perquè resulta que la forma més fàcil de matar els bosses més bèsties (fins i tot a la beta de la nova ampliació) és jugar amb un grup format per la següent combinació:
explorador, explorador, explorador, explorador, explorador i explorador.
Si les coses no canvien gaire ja em veig tothom agafant com tercera professió explorador.
green- Sabi
- Nombre de missatges : 58
Fecha de inscripción : 17/02/2010
Classe : lladre/cavaller 43/34
Re: Comentaris/opinió classes (llarg)
Estava revisant posts i posar "llarg" a un nom de tema fa que ningú el miri, aquest és dels posts menys llegits, je!je!
Robinrunes- Fundador
- Nombre de missatges : 470
Fecha de inscripción : 03/02/2010
Edad : 48
Classe : Explo/lladre
Gemmalexis- Erudit
- Nombre de missatges : 119
Fecha de inscripción : 20/03/2010
Edad : 46
Ubicació : Tarragona
Classe : mag/sacerdot (64/62)
Re: Comentaris/opinió classes (llarg)
xd es normal aixio de no llegir tan llarg xd
sang- Membre d'èlit
- Nombre de missatges : 34
Fecha de inscripción : 26/04/2011
Classe : mago
:: General
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dj 25 Abr - 16:42 por Robinrunes
» Guild Wars 2
Dl 13 Ago - 19:13 por Piterpan
» Per qui vulgui venir a l'AION: Server Perento, facció ELYOS
Dj 15 Mar - 14:53 por Robinrunes
» CANVI DE FORO
Dl 5 Mar - 12:39 por juanito222
» [GUIA] Guia bàsica del joc per a novatos
Dl 5 Mar - 12:30 por Robinrunes
» Un gremi es diu legió?
Dl 5 Mar - 12:11 por Robinrunes
» Quin PJ teniu al server Perento?
Dl 5 Mar - 11:38 por Gemmalexis
» Elyos i Asmodians
Dl 5 Mar - 9:53 por Robinrunes
» Server Nexus ple. No es pot entrar
Dl 5 Mar - 1:05 por Robinrunes