Últimos temas
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
Estadístiques
Tenim 32 usuaris registratsEl darrer usuari registrat és Lackmounttestlig
Els nostres usuaris han publicat un total de 963 missatges en 276 argumentos.
Qui està Connectat
En total hi ha 12 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 12 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 31 el Ds 12 Oct - 16:35
EDEN ETERNAL
2 participantes
:: General
Pàgina 1 de 1
EDEN ETERNAL
Bé, no vull ser molt pesat amb aquest tema: el de migrar a altre joc i bla, bla, bla
Només comentar-vos que si teniu ganes, mentre van eixint jocs com Tera, Eligium o Secret World, de canviar d'aires i d'estil de joc. Podeu acostar-vos per ací:
http://edeneternal.aeriagames.com/
El millor de tot, és que amb només 3-5 pj al gremi es poden fer totes les instàncies. I no cal que u es marque amb un rol determinat per sempre. Podem anar intercanviant-nos les classes, quan més ho necessitem.
Us espere al gremi del Krackòvia a l'eden eternal al server Aquamarine, a l'espera que em pagueu un deume per estar allí muahaaaaaaa XD
Només comentar-vos que si teniu ganes, mentre van eixint jocs com Tera, Eligium o Secret World, de canviar d'aires i d'estil de joc. Podeu acostar-vos per ací:
http://edeneternal.aeriagames.com/
El millor de tot, és que amb només 3-5 pj al gremi es poden fer totes les instàncies. I no cal que u es marque amb un rol determinat per sempre. Podem anar intercanviant-nos les classes, quan més ho necessitem.
Us espere al gremi del Krackòvia a l'eden eternal al server Aquamarine, a l'espera que em pagueu un deume per estar allí muahaaaaaaa XD
juanito222- Sabi
- Nombre de missatges : 73
Ubicació : Algemesí
Classe : Cavaller/Guerrer 62/62
Re: EDEN ETERNAL
Jo estic mirant de viciar al Thass al League of Legends, que també està curiós.
No és MMORPG, és més aviat RTS o RTT (action RTS segons viquipedia), però té molts elements de rol i millora i excuses per fer-te pagar.
No és MMORPG, és més aviat RTS o RTT (action RTS segons viquipedia), però té molts elements de rol i millora i excuses per fer-te pagar.
green- Sabi
- Nombre de missatges : 58
Classe : lladre/cavaller 43/34
:: General
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dj 25 Abr - 16:42 por Robinrunes
» Guild Wars 2
Dl 13 Ago - 19:13 por Piterpan
» Per qui vulgui venir a l'AION: Server Perento, facció ELYOS
Dj 15 Mar - 14:53 por Robinrunes