¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Hi ha algú?
Addicció al runes. Una petita reflexió EmptyDj 25 Abr - 16:42 por Robinrunes

» Guild Wars 2
Addicció al runes. Una petita reflexió EmptyDl 13 Ago - 19:13 por Piterpan

» Per qui vulgui venir a l'AION: Server Perento, facció ELYOS
Addicció al runes. Una petita reflexió EmptyDj 15 Mar - 14:53 por Robinrunes

» CANVI DE FORO
Addicció al runes. Una petita reflexió EmptyDl 5 Mar - 12:39 por juanito222

» [GUIA] Guia bàsica del joc per a novatos
Addicció al runes. Una petita reflexió EmptyDl 5 Mar - 12:30 por Robinrunes

» Un gremi es diu legió?
Addicció al runes. Una petita reflexió EmptyDl 5 Mar - 12:11 por Robinrunes

» Quin PJ teniu al server Perento?
Addicció al runes. Una petita reflexió EmptyDl 5 Mar - 11:38 por Gemmalexis

» Elyos i Asmodians
Addicció al runes. Una petita reflexió EmptyDl 5 Mar - 9:53 por Robinrunes

» Server Nexus ple. No es pot entrar
Addicció al runes. Una petita reflexió EmptyDl 5 Mar - 1:05 por Robinrunes

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios

Estadístiques
Tenim 32 usuaris registrats
El darrer usuari registrat és Lackmounttestlig

Els nostres usuaris han publicat un total de 963 missatges en 276 argumentos.
Qui està Connectat
En total hi ha 4 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 4 Invitats

Cap

[ Ver toda la lista ]

El major nombre d'usuaris connectats fou 31 el Ds 12 Oct - 16:35
Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Addicció al runes. Una petita reflexió

2 participantes

:: General

Addicció al runes. Una petita reflexió Empty Addicció al runes. Una petita reflexió

Missatge por Robinrunes Dc 12 Maig - 18:58

Segons la viquipèdia (http://ca.wikipedia.org/wiki/Addicci%C3%B3), el terme addicció és utilitzat en un ventall ampli de contexts per a descriure una inclinació, una obsessió, una obligació o una dependència física o psicològica excessiva.
Un dels exemples que posa són els videojocs.

Llavors ens hem de parar a pensar: som addictes al runes? és perjudicial el joc? Seria fàcil deixar-lo?

Jo crec que la resposta és obvia, estic enganxadíssim. contínuament penso en el runes, i a casa quan obro el pc el primer que faig és encendre el joc. I tots els dies de la setmana! D'això se'n diu addicció.
Sobre deixar-lo, crec que seria complicat. Penses.... amb lo que ha costat arribar fins aquí i ara que tens un personatge que comença a ser una mica decent, abandonar-lo és complicat.
Perjudicial? doncs si. Fa que t'allunyis una mica del món real.... dediques moltes hores al joc que podries estar fent altres coses més productives.....

En fi, no ens alarmem, només era una petita reflexió. Per descomptat que seguiré jugant.... de moment....
Robinrunes
Robinrunes
Fundador
Fundador

Nombre de missatges : 470
Classe : Explo/lladre

Tornar a dalt Ir abajo

Addicció al runes. Una petita reflexió Empty Re: Addicció al runes. Una petita reflexió

Missatge por Gemmalexis Dc 19 Maig - 20:03

Doncs jo també reconec que tinc addicció al ROM. Encara que no crec que sigui res dolent... no ens podem passar la vida fent coses productives! Hi ha gent que nudreix el cervell pensant, llegint, jugant a borsa, anant al cine, etc... jo el nudreixo analitzant armes, mirant preus a subhasta, buscant el millor moment per atacar una puta formiga.

El problema (jo crec) és que la gent que no ha jugat mai a aquests jocs, no ho entén i no només això, si no que se'ns tracta de frikis i malalts. Però jo no estic fent cap mal a ningú, ni a mi mateixa. Faig el que m'agrada, que és jugar, sense oblidar mai que tinc una altra vida, unes obligacions.

El que més m'emprenya de tot és que quan tinc un parell d'horetes per endavant per invertir al ROM, em trobo amb el ditxós manteniment de servidors. Aleshores aprofito per llegir guies... en fi: em segueixo nudrint! Addicció al runes. Una petita reflexió Icon_lol

No us passa que encara que hagis invertit 4h en el joc, sembla que no hagin passat ni 15 minuts?

Bueno, doncs el que deia: visca l'addicció als videojocs!!!

Gemmalexis
Erudit
Erudit

Nombre de missatges : 119
Ubicació : Tarragona
Classe : mag/sacerdot (64/62)

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt