¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Hi ha algú?
Desintoxicació EmptyDj 25 Abr - 16:42 por Robinrunes

» Guild Wars 2
Desintoxicació EmptyDl 13 Ago - 19:13 por Piterpan

» Per qui vulgui venir a l'AION: Server Perento, facció ELYOS
Desintoxicació EmptyDj 15 Mar - 14:53 por Robinrunes

» CANVI DE FORO
Desintoxicació EmptyDl 5 Mar - 12:39 por juanito222

» [GUIA] Guia bàsica del joc per a novatos
Desintoxicació EmptyDl 5 Mar - 12:30 por Robinrunes

» Un gremi es diu legió?
Desintoxicació EmptyDl 5 Mar - 12:11 por Robinrunes

» Quin PJ teniu al server Perento?
Desintoxicació EmptyDl 5 Mar - 11:38 por Gemmalexis

» Elyos i Asmodians
Desintoxicació EmptyDl 5 Mar - 9:53 por Robinrunes

» Server Nexus ple. No es pot entrar
Desintoxicació EmptyDl 5 Mar - 1:05 por Robinrunes

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios

Estadístiques
Tenim 32 usuaris registrats
El darrer usuari registrat és Lackmounttestlig

Els nostres usuaris han publicat un total de 963 missatges en 276 argumentos.
Qui està Connectat
En total hi ha 7 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 7 Invitats

Cap

[ Ver toda la lista ]

El major nombre d'usuaris connectats fou 31 el Ds 12 Oct - 16:35
Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Desintoxicació

2 participantes

:: General

Desintoxicació Empty Desintoxicació

Missatge por Robinrunes Dl 21 Jun - 11:57

Hola, em dic Oscar i porto 6 dies sense runes.

Doncs si, estic passant per un procés de desintoxicació. M’he adonat que estava massa enganxat i dedicava massa hores al runes. Tot moment que podia entrava al joc i quan no hi jugava, seguia pensant en el joc.

Algunes vegades m’havia passat pel cap deixar-lo, però sempre he pensat ... per què? Total? Una mica d’oci sempre va bé, i si veig que hi dedico massa hores, doncs n’hi dedico menys i ja està..... => IMPOSSIBLE. No em sé controlar i sé que si intento dedicar-hi menys hores, no ho aconseguiré i seguiré com sempre.

Un altre motiu que em fa abandonar el joc és haver pujat a nivell màxim i tenir com a únic objectiu fer diners.

Del runes el que sempre m’ha agradat més és anar fent missions i anar pujant de nivell. Fa temps vaig arribar primer a 55, després 56 , 57 i 58 (el 60 encara no hi és). Quan arribes al nivell màxim deixes de guanyar experiència. Què puc fer llavors? Doncs lo “normal” és fer instàncies. El problema és que amb la gent del gremi hi ha hagut durant molt de temps una diferència de nivell considerable amb lo que només amb uns pocs podíem fer instancies.

Ara l’única instancia factible que ens pot donar profit és oceano, però només uns pocs estan preparats per entrar-hi, i només amb gent del gremi no podem entrar.

Què més podem fer? Doncs el més important per millorar l’equip sense comprar diamants ara mateix és fer diners. Hi ha varies maneres, les que millor profit tenen (que conegui) són:
- Subhasta: comprar barat i vendre car
- Vendre objectes de diàries: molts cops me’n vaig a aconseguir esquelets per vendre’ls
- Recol•lectar al castell i vendre els recursos.

Aquest últim punt és el més rentable i amb diferència. Només cal veure el bastó de 25kk que té l’Aleixff.
Però també és el més avorrit:
- Entrar cada dia amb 6 comptes (el pc va com una castanya)
- Agafar les eines i ficar-los a recol•lectar al castell
- Deixar el pc encès i que vagin fent. Si hi sóc, de tant en tant mirar que no s’hagin parat.
- Un cop acabada la recol•lecció, comerciar entre tots els personatges, per acumular tots els recursos només a un o dos personatges
- Enviar-los a la subasta i vendre-ho tot.
- Anar també a la bústia i enviar els calers aconseguits a Thasset
- I tornar al castell altra vegada

Per fer tot aquest procés trigava també massa i és una “feina” que no m’agrada. És a dir, que passo de jugar amb un mag i passar-m’ho bé fent missions i de tant en tant alguna instancia, a fer tasques administratives avorrides amb 6 comptes.

En resum, entre que ja no m’ho passava tant bé al joc, i aprofitant que he estat fora de dimecres a dissabte (4 dies sense poder jugar), crec que és el millor moment per deixar el joc.

Adeu kracks king

No borro el compte, així potser algun dia entro a “saludar”.
Robinrunes
Robinrunes
Fundador
Fundador

Nombre de missatges : 470
Classe : Explo/lladre

Tornar a dalt Ir abajo

Desintoxicació Empty Re: Desintoxicació

Missatge por Gemmalexis Dt 22 Jun - 14:08

Ostres!! Això si que no m'ho esperava... M'agradaria poder-te convèncer, però em sembla que ho tens molt clar. I diria que a tots ens passarà això tard o d'hora, que ho haurem de deixar. A part de que a mi també em passa això de seguir pensant en el joc quan no hi jugo.

Bé doncs, espero tornar-te a veure pel ROM aviat Wink encara que només sigui per 'saludar' Wink

Fins aviat, crack!

Gemmalexis
Erudit
Erudit

Nombre de missatges : 119
Ubicació : Tarragona
Classe : mag/sacerdot (64/62)

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Robinrunes Dt 22 Jun - 15:39

Je!je! gracies Gemma, segur que en algun moment tornem a coincidir.... he sentit parlar que a la tardor hi haurà un nou MMORPG del senyor dels anells gratuït......je!je!

Una frase que em va dir l'Aleix fa una setmana també m'ha ajudat a deixar-ho. Després de passar-se una hora recol.lectant al castell, desempaquetant , comerciant, ajuntant recursos i venent, es va preguntar: "Què estic fent?"

Doncs jo m'he preguntat el mateix aquests dies.

Veurem.... també sóc una mica boques i potser no puc resistir-me a la tentació i cedeixo al cantó obscur.
Robinrunes
Robinrunes
Fundador
Fundador

Nombre de missatges : 470
Classe : Explo/lladre

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt