Temas similares
Últimos temas
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
Estadístiques
Tenim 32 usuaris registratsEl darrer usuari registrat és Lackmounttestlig
Els nostres usuaris han publicat un total de 963 missatges en 276 argumentos.
Qui està Connectat
En total hi ha 11 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 11 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 31 el Ds 12 Oct - 16:35
[GUIA] Fórmules dany
:: Guíes
Pàgina 1 de 1
[GUIA] Fórmules dany
Definicions:
base = dany de l'arma base (no taronja)
orange = si és taronja: 1,1 sinó 1.
tier = bonus tier (si partim de T3: T4=1,1 T5=1,2 T6=1,3 T7=1,4 T8=1,5 T9=1,6)
ref = bonus tier (veure taula de bonus al final)
DANY ARMA = base * ( (tier + orange*ref - 1) *dura + (orange - 1) )
Nota: és el dany que apareix a l'arma
Llavors pel cas dels arcs i ballestes, el dany té certs modificadors. Pel resta d'armes segurament serà similar.
Aquest és el dany que apareix a la fitxa del personatge
dany_fletxes: punts de mal que fan les fletxes
RWM = si tens l'habilitat de ranged weapon master a 50 fas un 20% extra de dany. Llavors aquí hi va un 1,2
FD: si tens el set del dragón en llamas: 1,06. Sinó 1.
Set damage: dany extra qeu et donin peces de l'equip, com per exemple l'armadura del unicornio T3 que et dona +100 al dany
DANY = [DANY_ARMA + dany_fletxes] * RWM * FD + Set damage*FD
Ara calcularem la velocitat de dispar
vel_base= velocitat base de l'arma (el que posa a l'arma en segons)
SSM = Si tens l'habilitat de dispars ràpids de l'explorador a 50, vol dir que vas un 38,5% més ràpid
NH = nimble hands o manos raudas (si tens l'habilitat, dona un 7% a nivell 50 i 8% a nivell 60)
VELOCITAT_ARMA = vel_base * (1-SSM) * (1-NH)
En el fons és el cooldown de l'habilitat Tiro. I es pot veure en el xat escribint això:
/run local shotcd=GetSkillCooldown(2,2); DEFAULT_CHAT_FRAME:AddMessage(tostring(shotcd))
DPS = DANY / VELOCITAT_ARMA
El DPS es la base de totes les habilitats de l'explorador. Per exemple el Tiro a nivell 62 fa un 353,5% del DPS
Aquest valor és el dany que fariem a un bitxo que tingui la mateixa defensa que atac físic tinguem nosaltres.
Taula de bonus segons el refinament:
0 1,000
1 1,019
2 1,039
3 1,059
4 1,079
5 1,099
6 1,129
7 1,159
8 1,189
9 1,219
10 1,249
11 1,279
12 1,329
base = dany de l'arma base (no taronja)
orange = si és taronja: 1,1 sinó 1.
tier = bonus tier (si partim de T3: T4=1,1 T5=1,2 T6=1,3 T7=1,4 T8=1,5 T9=1,6)
ref = bonus tier (veure taula de bonus al final)
DANY ARMA = base * ( (tier + orange*ref - 1) *dura + (orange - 1) )
Nota: és el dany que apareix a l'arma
Llavors pel cas dels arcs i ballestes, el dany té certs modificadors. Pel resta d'armes segurament serà similar.
Aquest és el dany que apareix a la fitxa del personatge
dany_fletxes: punts de mal que fan les fletxes
RWM = si tens l'habilitat de ranged weapon master a 50 fas un 20% extra de dany. Llavors aquí hi va un 1,2
FD: si tens el set del dragón en llamas: 1,06. Sinó 1.
Set damage: dany extra qeu et donin peces de l'equip, com per exemple l'armadura del unicornio T3 que et dona +100 al dany
DANY = [DANY_ARMA + dany_fletxes] * RWM * FD + Set damage*FD
Ara calcularem la velocitat de dispar
vel_base= velocitat base de l'arma (el que posa a l'arma en segons)
SSM = Si tens l'habilitat de dispars ràpids de l'explorador a 50, vol dir que vas un 38,5% més ràpid
NH = nimble hands o manos raudas (si tens l'habilitat, dona un 7% a nivell 50 i 8% a nivell 60)
VELOCITAT_ARMA = vel_base * (1-SSM) * (1-NH)
En el fons és el cooldown de l'habilitat Tiro. I es pot veure en el xat escribint això:
/run local shotcd=GetSkillCooldown(2,2); DEFAULT_CHAT_FRAME:AddMessage(tostring(shotcd))
DPS = DANY / VELOCITAT_ARMA
El DPS es la base de totes les habilitats de l'explorador. Per exemple el Tiro a nivell 62 fa un 353,5% del DPS
Aquest valor és el dany que fariem a un bitxo que tingui la mateixa defensa que atac físic tinguem nosaltres.
Taula de bonus segons el refinament:
0 1,000
1 1,019
2 1,039
3 1,059
4 1,079
5 1,099
6 1,129
7 1,159
8 1,189
9 1,219
10 1,249
11 1,279
12 1,329
Robinrunes- Fundador
- Nombre de missatges : 470
Fecha de inscripción : 03/02/2010
Edad : 48
Classe : Explo/lladre
Re: [GUIA] Fórmules dany
Aquí: http://forum.us.runesofmagic.com/showthread.php?t=57364
han descobert que a la fórmula del dany de l'explo intervé també la destresa!
El dany màxim és:
Skilldamage = Damage + 2x Damage x Skillpercent / Attackspeed
Llavors si Patt
ADF = 0,5*(1-DefenderDex/AttackerDex) + 0,25*P.att/Pdef
Si Patt>pDef:
ADF = 0,5*(1-DefenderDex/AttackerDex) + 0,5*(1-0,5*Pdef/P.att)
On la primera part (0,5*(1-DefenderDex/AttackerDex) és mínim 0.1
A més com a dades interessants:
Yawaka normal:
~1930 Dex
~60.000 Pdef
Yawaka diamant:
~1930 Dex
~135.000 Pdef
han descobert que a la fórmula del dany de l'explo intervé també la destresa!
El dany màxim és:
Skilldamage = Damage + 2x Damage x Skillpercent / Attackspeed
Llavors si Patt
ADF = 0,5*(1-DefenderDex/AttackerDex) + 0,25*P.att/Pdef
Si Patt>pDef:
ADF = 0,5*(1-DefenderDex/AttackerDex) + 0,5*(1-0,5*Pdef/P.att)
On la primera part (0,5*(1-DefenderDex/AttackerDex) és mínim 0.1
A més com a dades interessants:
Yawaka normal:
~1930 Dex
~60.000 Pdef
Yawaka diamant:
~1930 Dex
~135.000 Pdef
Robinrunes- Fundador
- Nombre de missatges : 470
Fecha de inscripción : 03/02/2010
Edad : 48
Classe : Explo/lladre
:: Guíes
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dj 25 Abr - 16:42 por Robinrunes
» Guild Wars 2
Dl 13 Ago - 19:13 por Piterpan
» Per qui vulgui venir a l'AION: Server Perento, facció ELYOS
Dj 15 Mar - 14:53 por Robinrunes
» CANVI DE FORO
Dl 5 Mar - 12:39 por juanito222
» [GUIA] Guia bàsica del joc per a novatos
Dl 5 Mar - 12:30 por Robinrunes
» Un gremi es diu legió?
Dl 5 Mar - 12:11 por Robinrunes
» Quin PJ teniu al server Perento?
Dl 5 Mar - 11:38 por Gemmalexis
» Elyos i Asmodians
Dl 5 Mar - 9:53 por Robinrunes
» Server Nexus ple. No es pot entrar
Dl 5 Mar - 1:05 por Robinrunes