Temas similares
Últimos temas
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
Estadístiques
Tenim 32 usuaris registratsEl darrer usuari registrat és Lackmounttestlig
Els nostres usuaris han publicat un total de 963 missatges en 276 argumentos.
Qui està Connectat
En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 28 el Dj 25 Gen - 22:11
[GUIA] Fórmules dany
:: Guíes
Pàgina 1 de 1
[GUIA] Fórmules dany
Definicions:
base = dany de l'arma base (no taronja)
orange = si és taronja: 1,1 sinó 1.
tier = bonus tier (si partim de T3: T4=1,1 T5=1,2 T6=1,3 T7=1,4 T8=1,5 T9=1,6)
ref = bonus tier (veure taula de bonus al final)
DANY ARMA = base * ( (tier + orange*ref - 1) *dura + (orange - 1) )
Nota: és el dany que apareix a l'arma
Llavors pel cas dels arcs i ballestes, el dany té certs modificadors. Pel resta d'armes segurament serà similar.
Aquest és el dany que apareix a la fitxa del personatge
dany_fletxes: punts de mal que fan les fletxes
RWM = si tens l'habilitat de ranged weapon master a 50 fas un 20% extra de dany. Llavors aquí hi va un 1,2
FD: si tens el set del dragón en llamas: 1,06. Sinó 1.
Set damage: dany extra qeu et donin peces de l'equip, com per exemple l'armadura del unicornio T3 que et dona +100 al dany
DANY = [DANY_ARMA + dany_fletxes] * RWM * FD + Set damage*FD
Ara calcularem la velocitat de dispar
vel_base= velocitat base de l'arma (el que posa a l'arma en segons)
SSM = Si tens l'habilitat de dispars ràpids de l'explorador a 50, vol dir que vas un 38,5% més ràpid
NH = nimble hands o manos raudas (si tens l'habilitat, dona un 7% a nivell 50 i 8% a nivell 60)
VELOCITAT_ARMA = vel_base * (1-SSM) * (1-NH)
En el fons és el cooldown de l'habilitat Tiro. I es pot veure en el xat escribint això:
/run local shotcd=GetSkillCooldown(2,2); DEFAULT_CHAT_FRAME:AddMessage(tostring(shotcd))
DPS = DANY / VELOCITAT_ARMA
El DPS es la base de totes les habilitats de l'explorador. Per exemple el Tiro a nivell 62 fa un 353,5% del DPS
Aquest valor és el dany que fariem a un bitxo que tingui la mateixa defensa que atac físic tinguem nosaltres.
Taula de bonus segons el refinament:
0 1,000
1 1,019
2 1,039
3 1,059
4 1,079
5 1,099
6 1,129
7 1,159
8 1,189
9 1,219
10 1,249
11 1,279
12 1,329
base = dany de l'arma base (no taronja)
orange = si és taronja: 1,1 sinó 1.
tier = bonus tier (si partim de T3: T4=1,1 T5=1,2 T6=1,3 T7=1,4 T8=1,5 T9=1,6)
ref = bonus tier (veure taula de bonus al final)
DANY ARMA = base * ( (tier + orange*ref - 1) *dura + (orange - 1) )
Nota: és el dany que apareix a l'arma
Llavors pel cas dels arcs i ballestes, el dany té certs modificadors. Pel resta d'armes segurament serà similar.
Aquest és el dany que apareix a la fitxa del personatge
dany_fletxes: punts de mal que fan les fletxes
RWM = si tens l'habilitat de ranged weapon master a 50 fas un 20% extra de dany. Llavors aquí hi va un 1,2
FD: si tens el set del dragón en llamas: 1,06. Sinó 1.
Set damage: dany extra qeu et donin peces de l'equip, com per exemple l'armadura del unicornio T3 que et dona +100 al dany
DANY = [DANY_ARMA + dany_fletxes] * RWM * FD + Set damage*FD
Ara calcularem la velocitat de dispar
vel_base= velocitat base de l'arma (el que posa a l'arma en segons)
SSM = Si tens l'habilitat de dispars ràpids de l'explorador a 50, vol dir que vas un 38,5% més ràpid
NH = nimble hands o manos raudas (si tens l'habilitat, dona un 7% a nivell 50 i 8% a nivell 60)
VELOCITAT_ARMA = vel_base * (1-SSM) * (1-NH)
En el fons és el cooldown de l'habilitat Tiro. I es pot veure en el xat escribint això:
/run local shotcd=GetSkillCooldown(2,2); DEFAULT_CHAT_FRAME:AddMessage(tostring(shotcd))
DPS = DANY / VELOCITAT_ARMA
El DPS es la base de totes les habilitats de l'explorador. Per exemple el Tiro a nivell 62 fa un 353,5% del DPS
Aquest valor és el dany que fariem a un bitxo que tingui la mateixa defensa que atac físic tinguem nosaltres.
Taula de bonus segons el refinament:
0 1,000
1 1,019
2 1,039
3 1,059
4 1,079
5 1,099
6 1,129
7 1,159
8 1,189
9 1,219
10 1,249
11 1,279
12 1,329
Robinrunes- Fundador
- Nombre de missatges : 470
Fecha de inscripción : 03/02/2010
Edad : 47
Classe : Explo/lladre
Re: [GUIA] Fórmules dany
Aquí: http://forum.us.runesofmagic.com/showthread.php?t=57364
han descobert que a la fórmula del dany de l'explo intervé també la destresa!
El dany màxim és:
Skilldamage = Damage + 2x Damage x Skillpercent / Attackspeed
Llavors si Patt
ADF = 0,5*(1-DefenderDex/AttackerDex) + 0,25*P.att/Pdef
Si Patt>pDef:
ADF = 0,5*(1-DefenderDex/AttackerDex) + 0,5*(1-0,5*Pdef/P.att)
On la primera part (0,5*(1-DefenderDex/AttackerDex) és mínim 0.1
A més com a dades interessants:
Yawaka normal:
~1930 Dex
~60.000 Pdef
Yawaka diamant:
~1930 Dex
~135.000 Pdef
han descobert que a la fórmula del dany de l'explo intervé també la destresa!
El dany màxim és:
Skilldamage = Damage + 2x Damage x Skillpercent / Attackspeed
Llavors si Patt
ADF = 0,5*(1-DefenderDex/AttackerDex) + 0,25*P.att/Pdef
Si Patt>pDef:
ADF = 0,5*(1-DefenderDex/AttackerDex) + 0,5*(1-0,5*Pdef/P.att)
On la primera part (0,5*(1-DefenderDex/AttackerDex) és mínim 0.1
A més com a dades interessants:
Yawaka normal:
~1930 Dex
~60.000 Pdef
Yawaka diamant:
~1930 Dex
~135.000 Pdef
Robinrunes- Fundador
- Nombre de missatges : 470
Fecha de inscripción : 03/02/2010
Edad : 47
Classe : Explo/lladre
:: Guíes
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dj 25 Abr - 16:42 por Robinrunes
» Guild Wars 2
Dl 13 Ago - 19:13 por Piterpan
» Per qui vulgui venir a l'AION: Server Perento, facció ELYOS
Dj 15 Mar - 14:53 por Robinrunes
» CANVI DE FORO
Dl 5 Mar - 12:39 por juanito222
» [GUIA] Guia bàsica del joc per a novatos
Dl 5 Mar - 12:30 por Robinrunes
» Un gremi es diu legió?
Dl 5 Mar - 12:11 por Robinrunes
» Quin PJ teniu al server Perento?
Dl 5 Mar - 11:38 por Gemmalexis
» Elyos i Asmodians
Dl 5 Mar - 9:53 por Robinrunes
» Server Nexus ple. No es pot entrar
Dl 5 Mar - 1:05 por Robinrunes