¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Hi ha algú?
DIYCE - Do it yourself combat engine EmptyDj 25 Abr - 16:42 por Robinrunes

» Guild Wars 2
DIYCE - Do it yourself combat engine EmptyDl 13 Ago - 19:13 por Piterpan

» Per qui vulgui venir a l'AION: Server Perento, facció ELYOS
DIYCE - Do it yourself combat engine EmptyDj 15 Mar - 14:53 por Robinrunes

» CANVI DE FORO
DIYCE - Do it yourself combat engine EmptyDl 5 Mar - 12:39 por juanito222

» [GUIA] Guia bàsica del joc per a novatos
DIYCE - Do it yourself combat engine EmptyDl 5 Mar - 12:30 por Robinrunes

» Un gremi es diu legió?
DIYCE - Do it yourself combat engine EmptyDl 5 Mar - 12:11 por Robinrunes

» Quin PJ teniu al server Perento?
DIYCE - Do it yourself combat engine EmptyDl 5 Mar - 11:38 por Gemmalexis

» Elyos i Asmodians
DIYCE - Do it yourself combat engine EmptyDl 5 Mar - 9:53 por Robinrunes

» Server Nexus ple. No es pot entrar
DIYCE - Do it yourself combat engine EmptyDl 5 Mar - 1:05 por Robinrunes

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios

Estadístiques
Tenim 32 usuaris registrats
El darrer usuari registrat és Lackmounttestlig

Els nostres usuaris han publicat un total de 963 missatges en 276 argumentos.
Qui està Connectat
En total hi ha 3 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 3 Invitats

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 31 el Ds 12 Oct - 16:35
Flujo RSS


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 



DIYCE - Do it yourself combat engine

4 participantes

 :: General

Ir abajo

DIYCE - Do it yourself combat engine Empty DIYCE - Do it yourself combat engine

Missatge por Robinrunes Dc 29 Des - 12:00

Gran descobriment!

Al lluitar contra un boss la rotació d'encanteris és complicada. Si no fas la rotació d'habilitats perfecte, perds DPS.
Jo calculo uqe pots perdre més d'un 20% de dps si trigues a clicar un atac o si cliques l'atac incorrecte. O simplement si tires un debuff que el boss ja té ficat.

Exemples:
- Llençar flecha debilitadora si el boss ja el té ficat
- Llençar una descarga elèctrica quan no s'ha acabat l'anterior
- Llençar un encanteri que t'acabi el foco quan te'n quedi poc

Per això hi ha un addon que es diu DIYCE. Què fa?

Amb codi Lua tu defineixes quines habilitats vols tirar, en quin ordre, i el més important, quines condicions s'han de complir per tirar-les.
Llavors crees una macro associada a una funció lua d'aquest addon i la vas clicant.

És a dir, cliques un botó que decideix quin és la millor skill a fer en cada moment!

Llavors.... i si apart d'escollir els atacs, fem que faci més coses?

Exemples de coses útils que es poden fer:
- Llençar-te bufoss si no els tens
- Curar-te si la teva vida baixa de cert umbral
- Prendre pòcimes de manà si te'n queda poc
- Interrompre un spell d'un boss. Un exemple molt útil és tenir un botó que llenci el flame, però que si el boss està en un casteig de més d'un segon, llençar-li un silence
- Prendre menjars. Pots fer que vagi prenent menjars per augmentar el DPS. Només els pren si no tens el buf del menjar


Aquest és el codi que m'estic fent de l'explorador.... encara està en obres! No us espanteu.... la majoria son més senzills!

Codi:

-- arg2=Boss
-- arg3=consume
-- shift apretat per la sangrienta
function ScoutRogueOLPSP(arg1, arg2, arg3)
  local Skill = {}
  local i = 0
  local focus = UnitMana("player")
  local energy = UnitSkill("player")
  local pbuffs = BuffList("player")
  local tbuffs = BuffList("target")
  local friendly = (not UnitCanAttack("player","target"))
  local solo = ((GetNumPartyMembers() == 0) and (GetNumRaidMembers() == 0))
  local a1,a2,a3,a4,a5,ASon = GetActionInfo(7)  -- # is your Autoshot slot number
  local isboss = (UnitSex("target") >= 2) -- tests to see if enemy is an elite or better
  local pressshift = IsShiftKeyDown()
  local tspell,ttime,telapsed = UnitCastingTime("target")
 
 --Msg("- ["..pbuffs.."]", 0, 1, 1)
  local WarnMe75 = ((PctH("player") <= .75) and (PctH("player") >= .51) and (WarningFrame:AddMessage("--- WARNING: Health is UNDER 75%! ---", 0, 192, 0)))
  local WarnMe50 = ((PctH("player") <= .50) and (PctH("player") >= .26) and (WarningFrame:AddMessage("--- WARNING: Health is UNDER 50%! ---", 255, 255, 0)))
  local WarnMe25 = ((PctH("player") <= .25) and (PctH("player") >= .10) and (WarningFrame:AddMessage("--- WARNING: Health is UNDER 25%! ---", 255, 0, 0)))
  local BloodOff = GetActionUsable(5) -- # is your Blood Arrow slot number
 
-- Heals
  i=i+1; Skill[i] = { ["name"] = "Action: 9",    ["use"] = (PctH("player") < .60) }

-- Buffs 
  i=i+1; Skill[i] = { ["name"] = "Flecha de escarcha",     ["use"] = (not string.find(pbuffs,"Flecha de escarcha")) }
  i=i+1; Skill[i] = { ["name"] = "Serenidad",               ["use"] = (CD("Concentraci\195\179n") == false and string.find("player","Concentraci\195\179n")==false and UnitMana("player")<15 and (arg2 == "Boss")) }
  i=i+1; Skill[i] = { ["name"] = "Campo de mira",          ["use"] = (string.find("player","Campo de mira")==false and UnitMana("player")>40 and (arg2 == "Boss")) }
  i=i+1; Skill[i] = { ["name"] = "Concentraci\195\179n",     ["use"] = ((string.find("player","Concentraci\195\179n")==false and UnitMana("player")<30) and (arg2 == "Boss")) }

-- Sangrienta 
  i=i+1; Skill[i] = { ["name"] = "Flecha sangrienta",       ["use"] = ((PctH("player") >= .85) and (not solo) and combat and (not string.find("player", "Flecha sangrienta")) and (arg2 == "Boss") and pressshift) }
  i=i+1; Skill[i] = { ["name"] = "Flecha sangrienta",       ["use"] = ((PctH("player") < .4) and (string.find("player", "Flecha sangrienta")) and pressshift) }

  i=i+1; Skill[i] = { ["name"] = "Flecha de esencia",      ["use"] = ((not friendly) and (arg2 == "Boss")) }
 
  --i=i+1; Skill[i] = { ["name"] = "Action: 66 (Archer's Glory)", ["use"] = (BossMode and (not string.find(pbuffs,"Archer's Glory"))) }
 
-- menjars 
  --i=i+1; Skill[i] = { ["name"] = "Item: Caviar Sandwich", ["use"] = ((arg3 == "consume") and combat and ((not string.find(pbuffs,"Informer")) or (not string.find(pbuffs,"Caviar Sandwich")))) }
  --i=i+1; Skill[i] = { ["name"] = "Item: Frenzy Potion", ["use"] = ((arg3 == "consume") and combat and (not string.find(pbuffs,"Frenzy Potion"))) }
  --i=i+1; Skill[i] = { ["name"] = "Item: Strong Stimulant", ["use"] = ((arg3 == "consume") and combat and (not string.find(pbuffs,"Strong Stimulant"))) }

-- atacs 
  i=i+1; Skill[i] = { ["name"] = "Ataque al cuello",       ["use"] = ((not friendly) and (tspell ~= nil) and (ttime >= 1) and ((ttime - telapsed) > 0.5))
  i=i+1; Skill[i] = { ["name"] = "Disparo combinado",      ["use"] = (not friendly) }
  i=i+1; Skill[i] = { ["name"] = "Tiro",                    ["use"] = (not friendly) } 
  i=i+1; Skill[i] = { ["name"] = "Flecha desgarradora",    ["use"] = (not friendly) } 
  i=i+1; Skill[i] = { ["name"] = "Autodisparo",            ["use"] = ((not friendly) and (not ASon)) }

  i=i+1; Skill[i] = { ["name"] = "Flecha de viento",        ["use"] = ((not friendly) and (focus >= 85) and (arg2 == "Boss")) }
  i=i+1; Skill[i] = { ["name"] = "Flecha de viento",        ["use"] = ((not friendly) and (focus >= 15) and (arg2 ~= "Boss")) }

  i=i+1; Skill[i] = { ["name"] = "Tal\195\179n de Aquiles", ["use"] = ((not friendly) and (focus >= 30)) }
  i=i+1; Skill[i] = { ["name"] = "Flecha debilitadora",    ["use"] = ((not friendly) and (focus >= 30))}
 
  if (not combat) and string.find(pbuffs, "Flecha sangrienta") or (PctH("player")< .4)  then
      CancelBuff("Flecha sangrienta")
  end

  if (UnitCastingTime("player") == "Flecha sangrienta") and (GetNumPartyMembers() > 1) then
      SendChatMessage("Usando Flecha sangrienta", "PARTY")
  end

  MyCombat(Skill,arg1)
 
end
Robinrunes
Robinrunes
Fundador
Fundador

Nombre de missatges : 470
Fecha de inscripción : 03/02/2010
Edad : 48
Classe : Explo/lladre

Tornar a dalt Ir abajo

DIYCE - Do it yourself combat engine Empty Re: DIYCE - Do it yourself combat engine

Missatge por Gemmalexis Dt 11 Gen - 13:52

Que no ens espantem??????? Jajajajajajaja

Entre que a vegades sembla que parleu xinés, i ara això...... estic per dedicar-me a jugar al Sims! Very Happy

Gemmalexis
Erudit
Erudit

Nombre de missatges : 119
Fecha de inscripción : 20/03/2010
Edad : 46
Ubicació : Tarragona
Classe : mag/sacerdot (64/62)

Tornar a dalt Ir abajo

DIYCE - Do it yourself combat engine Empty Re: DIYCE - Do it yourself combat engine

Missatge por Robinrunes Dt 11 Gen - 13:56

Gemma, doncs n'hi ha de mag molt bons.

Primer es mira la teva vida. Si estàs molt malament t'autocures o prens pòcimes
Llavors es miren si no tens algun buf tirat com per exemple l'essencia de magia i te'l tiren
Pots afegir si vols pòcimes o menjars. Per exemple jo ara m'estic posant el menjar de la xaxa
Després un de molt útil. Si el boss està en un encanteri de casteig de més d'un segon, i porta almenys la metita, llença un silencio
Si estàs cos a cos, sempre que puguis llences una descarga per atordir
I finalment et fiques els encanteris típics en ordre: llama, bola de foc.....
Robinrunes
Robinrunes
Fundador
Fundador

Nombre de missatges : 470
Fecha de inscripción : 03/02/2010
Edad : 48
Classe : Explo/lladre

Tornar a dalt Ir abajo

DIYCE - Do it yourself combat engine Empty Re: DIYCE - Do it yourself combat engine

Missatge por Gemmalexis Dt 11 Gen - 14:05

Si ha de ser genial, això! Però què és? Un addon? Un programet? No sabria ni per on començar.

Ara buscaré informació, a veure què trobo. La veritat és que el 'silencio' potser l'he tirat un parell de cops en tot el que porto jugant al Runes. Això per posar-te un exemple, només. Wink

Gemmalexis
Erudit
Erudit

Nombre de missatges : 119
Fecha de inscripción : 20/03/2010
Edad : 46
Ubicació : Tarragona
Classe : mag/sacerdot (64/62)

Tornar a dalt Ir abajo

DIYCE - Do it yourself combat engine Empty Re: DIYCE - Do it yourself combat engine

Missatge por Robinrunes Dt 11 Gen - 14:34

Ja!ja!ja! doncs el silencio és un dels millors encanteris de mag.

Jo a la barra d'accions del thasset el tenia a una de les primeres posicions. El tirava als jefes per tallar castejos. molts cops sense saber ben bé quin encanteri anaven a tirar.

L'addon aquest és complicat. Has de programar una mica. T'has de definir un mètode on poses una mena de llista de prioritats d'accions a fer, i a cada una d'aquestes accions li poses les condicions que ha de complir perquè s'executi
Robinrunes
Robinrunes
Fundador
Fundador

Nombre de missatges : 470
Fecha de inscripción : 03/02/2010
Edad : 48
Classe : Explo/lladre

Tornar a dalt Ir abajo

DIYCE - Do it yourself combat engine Empty Re: DIYCE - Do it yourself combat engine

Missatge por Robinrunes Dv 11 Mar - 13:27

Per fi avui arribaré amb el pícaro a 60 i podrà utilitzar la segona daga i l'arc!

M'he fet un DIYCE pel lladre/explo, el publico a continuació.

Haurem de provar-lo a dalanis a veure com va Wink

En resum fa?
- Amb un paràmetre li dius si ataques per l'esquena o no. Així si ataques per l'esquena utilitzes habilitats que fan molt més mal
- si tens sangrado i herida grave fas ataque a la herida que és la que més dany fa
- si tens sangrado llença golpe bajo que crea una herida grave
- sino, llença cuchillada alevosa que crea un sangrado
- I pel mig va fent tiros, ja que té una èlit que el tiro té un 30% de crític!

Codi:

-- arg2 == "behind"
function RogueScoutOLPSP(arg1, arg2)
    local Skill = {}
    local i = 0
    local energy = UnitMana("player")
    local focus = UnitSkill("player")
    local friendly = (not UnitCanAttack("player", "target"))
    local combat = GetPlayerCombatState()
    local tspell,ttime,telapsed = UnitCastingTime("target")
    local pbuffs = BuffList("player")
    local tbuffs = BuffList("target")
    local melee = GetActionUsable(2) -- # is your Shadowstab action bar slot number

  if useCtrl then arg1 = "v2" end
 
 --Msg("- ["..pbuffs.."]", 0, 1, 1)
  local WarnMe50 = ((PctH("player") <= .50) and (PctH("player") >= .26) and (WarningFrame:AddMessage("--- WARNING: Health is UNDER 50%! ---", 255, 255, 0)))
  local WarnMe25 = ((PctH("player") <= .25) and (PctH("player") >= .10) and (WarningFrame:AddMessage("--- WARNING: Health is UNDER 25%! ---", 255, 0, 0)))

   i=i+1; Skill[i] = { ["name"] = "Action: 09 (Health Potion)",    ["use"] = (PctH("player") < .60) }
   
    i=i+1; Skill[i] = { name = "Ataque al cuello",  use = ((not friendly) and (tspell ~= nil) and (ttime >= 0.8) and ((ttime - telapsed) >= 0.4) and (focus >= 15)) }
    i=i+1; Skill[i] = { name = "Maestro de combate",  use = ((not string.find(pbuffs, "Maestro de combate")) and (not string.find(pbuffs, "Informante"))) }
    i=i+1; Skill[i] = { name = "Flechas vamp\195\173ricas", use = ((not friendly) and (not melee)) }
    i=i+1; Skill[i] = { name = "Tiro",          use = ((not friendly) and (not melee)) }
    i=i+1; Skill[i] = { name = "Ataque sorpresa",  use = ((not friendly) and melee and (energy >= 30) and (arg2 == "behind") and (not combat)) }
    i=i+1; Skill[i] = { name = "Punto ciego",    use = ((not friendly) and melee and (energy >= 25) and (arg2 == "behind") and (not string.find(tbuffs, "Sangrado"))) }
    i=i+1; Skill[i] = { name = "Cuchillada alevosa",    use = ((not friendly) and melee and (energy >= 35) and (not string.find(tbuffs, "Sangrado"))) }
    --i=i+1; Skill[i] = { name = "Prisi\195\179n de sombra",  use = ((not friendly) and (energy >= 50) and UnitIsPlayer("target") and (not string.find(tbuffs, "Prisi\195\179n de sombra"))) }
    i=i+1; Skill[i] = { name = "Tiro",          use = (not friendly) }
    i=i+1; Skill[i] = { name = "Ladr\195\179n de energ\195\173a",  use = (energy <= 30) }
    i=i+1; Skill[i] = { name = "Ataque a la herida",  use = ((not friendly) and melee and (energy >= 35) and string.find(tbuffs, "Sangrado") and string.find(tbuffs, "Herida Grave")) }
    i=i+1; Skill[i] = { name = "Golpe bajo",      use = ((not friendly) and melee and (energy >= 35) and string.find(tbuffs, "Sangrado")) }
    i=i+1; Skill[i] = { name = "Punto ciego",    use = ((not friendly) and melee and (energy >= 25) and (arg2 == "behind")) }
    i=i+1; Skill[i] = { name = "Cuchillada alevosa",    use = ((not friendly) and melee and (energy >= 35)) }
    i=i+1; Skill[i] = { name = "Flechas vamp\195\173ricas", use = (not friendly) }

    MyCombat(Skill,arg1)
end
Robinrunes
Robinrunes
Fundador
Fundador

Nombre de missatges : 470
Fecha de inscripción : 03/02/2010
Edad : 48
Classe : Explo/lladre

Tornar a dalt Ir abajo

DIYCE - Do it yourself combat engine Empty Re: DIYCE - Do it yourself combat engine

Missatge por green Dv 11 Mar - 16:55

Thasset escrigué:- si tens sangrado i herida grave fas ataque a la herida que és la que més dany fa
Això ho intentarà encara que estigui en cooldown? No sé, pregunto, perquè si ho va intentant en cooldown es passarà força estona sense fer res.
1,2,3,3*,3*,3*,3*,1,2,... Wink
green
green
Sabi
Sabi

Nombre de missatges : 58
Fecha de inscripción : 17/02/2010
Classe : lladre/cavaller 43/34

Tornar a dalt Ir abajo

DIYCE - Do it yourself combat engine Empty Re: DIYCE - Do it yourself combat engine

Missatge por Robinrunes Dv 11 Mar - 18:25

El DIYCE sempre afegeix la validació que l'habilitat no tingui cooldown
Robinrunes
Robinrunes
Fundador
Fundador

Nombre de missatges : 470
Fecha de inscripción : 03/02/2010
Edad : 48
Classe : Explo/lladre

Tornar a dalt Ir abajo

DIYCE - Do it yourself combat engine Empty Re: DIYCE - Do it yourself combat engine

Missatge por Robinrunes Dc 8 Jun - 23:33

Afegeixo link per baixar-se'l ja que no es al curse:
http://forum.us.runesofmagic.com/showthread.php?t=33610
Robinrunes
Robinrunes
Fundador
Fundador

Nombre de missatges : 470
Fecha de inscripción : 03/02/2010
Edad : 48
Classe : Explo/lladre

Tornar a dalt Ir abajo

DIYCE - Do it yourself combat engine Empty Re: DIYCE - Do it yourself combat engine

Missatge por sang Dj 9 Jun - 2:12

bufff aixo es de chinos, francesc fesme una traduccio xd xdxdxdd

sang
Membre d'èlit
Membre d'èlit

Nombre de missatges : 34
Fecha de inscripción : 26/04/2011
Classe : mago

Tornar a dalt Ir abajo

DIYCE - Do it yourself combat engine Empty Re: DIYCE - Do it yourself combat engine

Missatge por Robinrunes Dl 5 Des - 0:28

Adjunto la relació de caràcters especials a utilitzar al DIYCE. Ho penjo aquí així no es perd:

á = \195\161 Á = \195\161
é = \195\169 É = \195\137
í = \195\173 Í = \195\141
ó = \195\179 Ó = \195\147
ú = \195\186 Ú = \195\154
ñ = \195\177 Ñ = \195\145
¡ = \194\161 ¿ = \194\191

Per exemple:
Ladrón de energía s'ha d'escriure així:
"Ladr\195\179n de energ\195\173a"
Robinrunes
Robinrunes
Fundador
Fundador

Nombre de missatges : 470
Fecha de inscripción : 03/02/2010
Edad : 48
Classe : Explo/lladre

Tornar a dalt Ir abajo

DIYCE - Do it yourself combat engine Empty Re: DIYCE - Do it yourself combat engine

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 :: General

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum