Temas similares
Últimos temas
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
Estadístiques
Tenim 32 usuaris registratsEl darrer usuari registrat és Lackmounttestlig
Els nostres usuaris han publicat un total de 963 missatges en 276 argumentos.
Qui està Connectat
En total hi ha 5 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 5 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 31 el Ds 12 Oct - 16:35
ARRIBÀREM A "TEMPLO" I TRIOMFÀREM
5 participantes
:: General
Pàgina 1 de 1
ARRIBÀREM A "TEMPLO" I TRIOMFÀREM
No podia esperar a l'endemà a postejar XD i encara que el títol presenta a la confusió i ho férem en fàcil, per a tot el gremi és una gran consecusió.
No sabeu com d'orgullós estic de tots vosaltres i sé els esforços que féu cadascun de vosaltres. I ja sabeu: qui ho intenta, no està obligat a més.
Simplemet
PD. ANEU POSANT TOTS LES CAPTURES DELS BOSS DERROTATS
No sabeu com d'orgullós estic de tots vosaltres i sé els esforços que féu cadascun de vosaltres. I ja sabeu: qui ho intenta, no està obligat a més.
Simplemet
ENHORABONA A TOTHOM!!!
PD. ANEU POSANT TOTS LES CAPTURES DELS BOSS DERROTATS
juanito222- Sabi
- Nombre de missatges : 73
Ubicació : Algemesí
Classe : Cavaller/Guerrer 62/62
Re: ARRIBÀREM A "TEMPLO" I TRIOMFÀREM
Jo tampoc m'he pogut esperar a demà Francesc
aquí vé el meu post
Avui hem anat a Raksha mode fàcil i ha estat genial!!!!! Ho explicaré tal i com ho he vist jo: Robin.
Dissabte vam dir de fer avui diumenge nit fortaleza Zurion, tot i que també vaig deixar anar (està al foro) que també haviem de provar Raksha. Quina ha estat la meva sorpresa quan he entrat que gairebé tothom estava a Raksha!
Hi havia un mag d'un altre gremi que ho estava ensenyant, i coneixia un truc per evitar tres o quatre grups de mobs que hi ha pel camí. Total, intentar fer la drecera ha durat una hora! jo per sort he entrat als últims 5 minuts, quan s'ha cansat i ha marxat.
Al fer-ho, hem intentat l'instancia anant pel camí normal. 4 lluites i ens plantem davant Yawaka.
Erem en Francesc (tank), Gemmaalexis (dps maga), Sangtrait (dps mag), Jcastells (healer sacer), Vacaii (healer druida) i jo Robinrunes (dps explo).
Feia dies que junt amb el portàtil tenia impresa la xuleta que explica els jefes de la instancia, així que em fico a explicar yawaka.
Després del "go", tots ens posem a la feina. Total, que matem el primer boss sense que tinguem cap baixa! i ens dona un objecte xulo de curació. Això si, amb un estat de templo i un de brut (però XII).
En aquest punt el grau d'excitació va pujar bastant. Seguim cap al següent. Aquí pel camí els mobs son més xungos i ens trobem uns totems que també ens hem de pulir. Arribem a Shadoj!
Explicació i a per ell! el deixem al 5%, pero hi havia massa totems i ens acaba matant a tots. Per sort la instancia està bug i podem ressucitar al mateix lloc. Així que sant-tornem-hi i patapam. Cau el 2on boss ;O
Seguim camí amunt. Aquí comencen a venir besties de sense parar. Entre elles elits amb 500k de vida. Després de la neteja arribem al tercer boss: Paicha
Aquest per l'explicació ja es veu que serà més dificil.
Total, comencem el combat, més o menys fins al 50% de vida aguantem, pero llavors comencem a morir tots.
Lo divertit és el que feiem. Anavem clicant a ressucitar i li donavem. Amb lo que acumulavem destroça de l'equip i moolta deuta. Després de ressucitar com 10 vegades aconseguim pelar-lo!
3er boss out en mode fàcil.
El següent pas serà intentar avançar més en mode fàcil i provar yawaka amb normal a veure si així podem aconseguir els stats de temple.
Després del tercer boss, ens tornem a reunir abans d'anar a dormir
Tots a eixugar deuta!
aquí vé el meu post
Avui hem anat a Raksha mode fàcil i ha estat genial!!!!! Ho explicaré tal i com ho he vist jo: Robin.
Dissabte vam dir de fer avui diumenge nit fortaleza Zurion, tot i que també vaig deixar anar (està al foro) que també haviem de provar Raksha. Quina ha estat la meva sorpresa quan he entrat que gairebé tothom estava a Raksha!
Hi havia un mag d'un altre gremi que ho estava ensenyant, i coneixia un truc per evitar tres o quatre grups de mobs que hi ha pel camí. Total, intentar fer la drecera ha durat una hora! jo per sort he entrat als últims 5 minuts, quan s'ha cansat i ha marxat.
Al fer-ho, hem intentat l'instancia anant pel camí normal. 4 lluites i ens plantem davant Yawaka.
Erem en Francesc (tank), Gemmaalexis (dps maga), Sangtrait (dps mag), Jcastells (healer sacer), Vacaii (healer druida) i jo Robinrunes (dps explo).
Feia dies que junt amb el portàtil tenia impresa la xuleta que explica els jefes de la instancia, així que em fico a explicar yawaka.
Després del "go", tots ens posem a la feina. Total, que matem el primer boss sense que tinguem cap baixa! i ens dona un objecte xulo de curació. Això si, amb un estat de templo i un de brut (però XII).
En aquest punt el grau d'excitació va pujar bastant. Seguim cap al següent. Aquí pel camí els mobs son més xungos i ens trobem uns totems que també ens hem de pulir. Arribem a Shadoj!
Explicació i a per ell! el deixem al 5%, pero hi havia massa totems i ens acaba matant a tots. Per sort la instancia està bug i podem ressucitar al mateix lloc. Així que sant-tornem-hi i patapam. Cau el 2on boss ;O
Seguim camí amunt. Aquí comencen a venir besties de sense parar. Entre elles elits amb 500k de vida. Després de la neteja arribem al tercer boss: Paicha
Aquest per l'explicació ja es veu que serà més dificil.
Total, comencem el combat, més o menys fins al 50% de vida aguantem, pero llavors comencem a morir tots.
Lo divertit és el que feiem. Anavem clicant a ressucitar i li donavem. Amb lo que acumulavem destroça de l'equip i moolta deuta. Després de ressucitar com 10 vegades aconseguim pelar-lo!
3er boss out en mode fàcil.
El següent pas serà intentar avançar més en mode fàcil i provar yawaka amb normal a veure si així podem aconseguir els stats de temple.
Després del tercer boss, ens tornem a reunir abans d'anar a dormir
Tots a eixugar deuta!
Editat per darrera vegada per Thasset el Dl 28 Mar - 11:23, editat 1 cop en total
Robinrunes- Fundador
- Nombre de missatges : 470
Classe : Explo/lladre
He mirat l'equip que donen els dos primers i és una passada!
Hem d'aconseguir fer-ho en mode normal!
http://es.runesdatabase.com/npc/104461/yawaka
http://es.runesdatabase.com/npc/103946/shadoj
Hem d'aconseguir fer-ho en mode normal!
http://es.runesdatabase.com/npc/104461/yawaka
http://es.runesdatabase.com/npc/103946/shadoj
Robinrunes- Fundador
Va ser brutal, estaré una setmana per aixugar tot el deute però va valer la pena, ara l'objectiu es fer el primer boss en mode fàcil, segur que ho aconseguim ;-)
En aquests moments un es dona conte que tot l'esforç per pujar el personatge val la pena només per poder disfrutar d'aquestes coses.
En aquests moments un es dona conte que tot l'esforç per pujar el personatge val la pena només per poder disfrutar d'aquestes coses.
jcastells- Membre d'èlit
- Nombre de missatges : 35
Classe : Sacerdot/Caballer(61/56)
Castells, la última frase teva és per enmarcar-la!!!!!!
jo encara mantinc l'excitació d'ahir, ja!ja!ja! i em va costar molt dormir
jo encara mantinc l'excitació d'ahir, ja!ja!ja! i em va costar molt dormir
Robinrunes- Fundador
jajajaja Igual que jo, fins les 2:30 no em vaig quedat dormit ;-)
jcastells- Membre d'èlit
Jajajajaja
Jo estava ja al llit, i anava rient jo sola, pensant en els DEUTES acumulats, els diners en reparacions, i tot plegat
Va ser genial, i va valer molt la pena!!! Lo millor de tot va ser l'últim boss, tenia jo uns 4000pv i encara m'aixecava per fotre.li una sola llama, ja que em venia i em matava de nou. XD I tots igual XD
Divertidíssim, vaig ser mooolt feliç ahir
Jo estava ja al llit, i anava rient jo sola, pensant en els DEUTES acumulats, els diners en reparacions, i tot plegat
Va ser genial, i va valer molt la pena!!! Lo millor de tot va ser l'últim boss, tenia jo uns 4000pv i encara m'aixecava per fotre.li una sola llama, ja que em venia i em matava de nou. XD I tots igual XD
Divertidíssim, vaig ser mooolt feliç ahir
Gemmalexis- Erudit
- Nombre de missatges : 119
Ubicació : Tarragona
Classe : mag/sacerdot (64/62)
Gemma, jo al final ja n'hi curava em vaig posar a fer de DPS contra el monstre
Per aquestes estones val la pena jugar al joc, un cop per setmana ens hauríem de planificar i fer uns instància que estigui al nostre nivell )
Per aquestes estones val la pena jugar al joc, un cop per setmana ens hauríem de planificar i fer uns instància que estigui al nostre nivell )
jbasullas- Membre
- Nombre de missatges : 8
Classe : Druida/Alcaide (50/50)
Ja!ja!ja! no presioneu que encara anirem a tumba en mode facil )))))))
Robinrunes- Fundador
Yawaka fàcil, està al nostre nivell
i el dels tòtems també, per mi està al nivell vol dir que anem justos, justos
i el dels tòtems també, per mi està al nivell vol dir que anem justos, justos
jbasullas- Membre
- Nombre de missatges : 8
Classe : Druida/Alcaide (50/50)
Què, quan tornem a templo?
Robinrunes- Fundador
Podríem fer dimarts templo. I avui si hi ha el torque, fem Tesoro.
Gemmalexis- Erudit
- Nombre de missatges : 119
Ubicació : Tarragona
Classe : mag/sacerdot (64/62)
Penso que ens falta molt poc per poder fer Yawaka normal.
Segons això:
https://krackovia.forocatalan.com/t72-guia-relacio-d-instancies-i-nivell-requerit#247
4 de nosaltres gairebé ho complim. Copipastejo la part de templo
Tank:
PV : 52.000
Att: 18.000
Def: 90.000
DPS Físic:
PV : 32.000
Att: 30.000
Mag:
Att: 32.000
Healer:
PV : 35.000
Grupals: 30.000
Aquests requisits diria que són els mínims necessaris per COMPLETAR templo normal. Amb lo que els requisits mínims per fer només el primer boss seran inferiors.
Vinga! no tingueu por!
Segons això:
https://krackovia.forocatalan.com/t72-guia-relacio-d-instancies-i-nivell-requerit#247
4 de nosaltres gairebé ho complim. Copipastejo la part de templo
Tank:
PV : 52.000
Att: 18.000
Def: 90.000
DPS Físic:
Att: 30.000
Mag:
Att: 32.000
Healer:
PV : 35.000
Grupals: 30.000
Aquests requisits diria que són els mínims necessaris per COMPLETAR templo normal. Amb lo que els requisits mínims per fer només el primer boss seran inferiors.
Vinga! no tingueu por!
Robinrunes- Fundador
Jo la grupal casi la tinc, em falta conseguir 6000 punts de vida, això costarà una miqueta més de conseguir ;-)
jcastells- Membre d'èlit
Perfecte castells!
En breu ens veig farmejant stats de templo!
En breu ens veig farmejant stats de templo!
Robinrunes- Fundador
:: General
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dj 25 Abr - 16:42 por Robinrunes
» Guild Wars 2
Dl 13 Ago - 19:13 por Piterpan
» Per qui vulgui venir a l'AION: Server Perento, facció ELYOS
Dj 15 Mar - 14:53 por Robinrunes